فروشگاه رامین

خرید انواع کیف زنانه

فروشگاه رامین

خرید انواع کیف زنانه

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

ابتدا بهتر است تعریفی از آنها داشته باشیم. انواع طبیعی از پوست حیوانات، عمدتاً گاو، گاومیش، گوسفند و بز به دست می آیند و در فرآیندی به نام دباغی، به چرم اصلی تغییر می کنند. فلسفه برنزه شدن پوست، تقویت پوست در برابر فساد و پوسیدگی است. چرم مصنوعی مستقیماً از موادی مانند PU و PVC با روش های خشک و مرطوب تهیه می شود. به دلایل زیادی مانند قیمت و حقوق حیوانات، چرم مصنوعی در سراسر جهان یافت می شود و انواع مختلفی از آنها در لباس، کفش، کیف، مبلمان و غیره وجود دارد. حال وقت آن است که بدانیم چگونه آنها را تشخیص دهیم. راه اول لمس کردن است. لمس چرم طبیعی مانند زنده بودن، با گرما و نرمی است.

برعکس، لمس چرم مصنوعی بی روح، سخت و خشک است. نوع طبیعی با فشار جزئی روی سطح چروک می شود و بلافاصله به شکل اولیه باز می گردد. با این حال، چنین خاصیت ارتجاعی در علوم علمی وجود ندارد و به سختی سوراخ می شود، حتی توسط یک نوک پستان. بوییدن راه دیگری است. بوی طبیعی بوی حیوانات، متمایز، شیرین و دلپذیر است. مشاهده راه دیگری است زیرا طبیعی ها سطحی مانند پوست حیوانات دارند و رگ ها و خطوط آن نمایان است.

در حالی که چرم های مصنوعی دارای صورت های براق کوهستانی و غیرعادی هستند، امروزه با تکنولوژی جدید، چرم های مصنوعی جدید شکل هایی بسیار شبیه به چرم های اصلی دارند. تست رطوبت نیز روش دیگری است که عبارت است از ریختن چند قطره آب روی سطوح چرمی و در صورت جذب طبیعی و در غیر این صورت مصنوعی. خم شدن راه دیگری است. انواع طبیعی به دلیل انعطاف پذیری به راحتی به شکل اولیه باز می گردند، به گونه ای که نمونه های مصنوعی به سختی چنین توانایی را دارند. وزن کشی آخرین مورد است. چرم های طبیعی سنگین تر از چرم های مصنوعی هستند.


 

سوال تکراری دیگر در مورد تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی دوام آنهاست. چرم طبیعی به دلیل کیفیت معروف است و یکی از اصلی ترین ویژگی های واجد شرایط بودن، بادوام بودن آن است. ضرب المثلی هست که می گوید چرم نمرده مگر اینکه صاحبانش آن را بکشند. همه جا مملو از محصولات چرمی طبیعی است که گاهی متعلق به زمان های دور است. یکی از اصلی ترین اقلام باستانی موجود در موزه ها چرم است که ماندگاری آن را نشان می دهد. با این حال، برای افزایش عمر آنها کمی مراقبت لازم است. دشمن اصلی چرم طبیعی آب است (اگر ضد آب نباشد). لایه محافظ چرم را از بین می برد و آن را آسیب پذیر می کند. لکه ها (مانند لکه های جوهر) تقریباً غیرقابل برگشت هستند و از بین بردن آنها ممکن است به لایه بیرونی چرم آسیب برساند.

گرد و غبار و نور مستقیم خورشید به چرم آسیب می رساند. به همین دلیل مبلمان باید از پنجره ها دور باشد و روی آن ها پوشیده شود. برای کاپشن های چرمی باید به دقت آویزان شوند و در کمد لباس و به دور از تا شدن نگهداری شوند. محصولات چرمی (مانند کفش) را نباید به هم زد زیرا مقداری رد و گرد و غبار در آنجا جمع شده و به سرعت محو نمی شود. چرم ها را مانند دارو باید در مکان های خنک و خشک نگهداری کرد. در مورد پارگی و بسته به عمق آن، تثبیت متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۱ ، ۱۲:۳۹
ramin farjoudi

لباس‌های گاه به گاه با سادگی و جهانی بودن از سایر لباس‌ها متمایز می‌شوند، پوشیدن آن‌ها هر روز راحت است. این سبک شامل شلوار جین کلاسیک، پیراهن ساده و پیراهن کش است.

هنگام انتخاب لباس به سبک کژوال، مهم است که به یاد داشته باشید که لباس نباید رسمی باشد. سبک گاه به گاه راحتی لباس های اوقات فراغت را با جاذبه سبک تجاری ترکیب می کند. اصطلاح لباس های اوقات فراغت به چیزهای معمولی که در خانه می پوشیم اشاره دارد. برخلاف لباس‌های تجاری رسمی، لباس‌های اوقات فراغت به معنای لباس‌های راحت هستند. می توانید به جای دامن یا لباس، شلوار گرمکن، به جای پیراهن و کراوات، گرمکن بپوشید. بنابراین، لباس های غیر رسمی باید بسیار راحت باشند.

لباس راحتی گاه به گاه مجموعه ای از لباس های ساده است که می توانید در اوقات فراغت خود در خارج از دفتر بپوشید. شلوار جین راحت همراه با یک پیراهن ساده و کفش ورزشی نمونه کلاسیک یک لباس غیر رسمی است. لباس های این سبک نیز شامل لباس بافتنی ساده و شلوار راحت است. این نسخه از کد لباس بسیار کاربردی است، برای هر روز مناسب است، اما در عین حال دارای درجه خاصی از ظرافت برای بیرون رفتن با دوستان است.

 

سبک استایل کژوال برای نمایندگان تجاری مناسب است. بسیاری از شرکت های بزرگ کد لباس مخصوص به خود را دارند که قوانین پوشیدن کت و شلوار را تعیین می کند و اطلاعاتی را در مورد وضعیت شرکت به دیگران ارائه می دهد.

بیزینس کژوال یک روند مدرن در فضای کاری است. لباس های این سبک راحت هستند و تفاوت چندانی با لباس های اداری کلاسیک ندارند. سبک کسب و کار معمولی بسته به نیاز شرکتی که در آن کار می کنید می تواند متفاوت باشد. منبع : www.raminstore.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۱ ، ۱۲:۲۵
ramin farjoudi